#2 Nowy haft na nowy rok 2020

Witam wszystkich bardzo serdecznie :D Nadszedł czas na pokazanie kolejnych postępów ;) Doszłam do wniosku że w takim tempie to nie uda mi się skończyć tego obrazka do końca roku, ale pokładam nadzieje w miesiącach letnich ;)
Przechodzę do pokazywani postępów:

Tak  było ostatnio:


 Tak wyglądały postępy:




  
A tak wygląda obecnie:


 Jak możecie zobaczyć zmieniłam krosno na tamborek, nie byłam z byt zadowolona z tego krosna więc postanowiłam je sprzedać. Jak na razie radze sobie z tamborkiem ale myślę że jak w końcu zacznę mojego wymarzonego HAED-a to zakupie krosno ale oczywiście inne :)

Dziękuje za odwiedziny i za komentarze, mam nadzieje że za miesiąc będę już mogła pochwalić się skończoną cała stronę :D Trzymajcie za mnie kciuki !
Do zobaczenia :D


Komentarze

Prześlij komentarz