#2 Maki - KONIEC

Witam wszystkich bardzo serdecznie, dziś drugi a zarazem ostatni post w którym główną rolę grają maki. Bardzo przyjemnie wyszywało się ten obrazek. Największą trudność sprawiły mi liście i łodygi na dole obrazka. Reszta obrazka szła bardzo sprawnie a kontury nadały pięknego wyrazu. Jestem bardzo zadowolona z efektów i już naszykowałam materiały na kolejny obrazek z tej serii. Teraz poważę wam zdjęcia z postępów:










 Tutaj przed praniem i prasowaniem ( nie zabijajcie za niewyprasowaną pracę :P ).


A tutaj już całkowity efekt końcowy :D
Mnie bardzo się podoba, a Wam ? Naszykowałam już muliny do następnego obrazka z tej serii, w poniedziałek rozpoczynam nad nim prace, trzymajcie za mnie kciuki żeby szybko skończyła wszystkie obrazki z serii i żeby mogły one zwisnąć w komplecie :D Gorąco polecam te wzory oraz zachęcam do komentowani :D

Komentarze

  1. Śliczne, a cała seria będzie super wyglądać na ścianie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też tak uważam i nie mogę się do czekać aż wszytskie zawisną :D

      Usuń
  2. Piękne mąki!Ja teź uwielbiam wyzywać kompozycje kwiatowe 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny haft i oprawa wyszła Ci śwetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, o oprawę właśnie się bałam bo zostawiłam za mało kanwy :/ ale wydaje mi się że jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz