SERIA KWIATÓW - INFORMACJE

Dziś post, w którym chcę zebrać wszystkie  informację na temat kwiatów, które mieliście okazje oglądać na moim blogu. Udostępniałam zdjęcia skończonych haftów i tam bardzo się spodobały. Dlatego postanowiłam napisać post, w którym znajdziecie wszelkie informacje właśnie na ten temat. Zacznę więc od początku, wzory są autorstwa Merejki.

Ja zaczęłam swoją przygodę od "Maków", wykorzystałam:
- kanwę 18ct, 
-mulinę chińską,
-wzór ma wymiary 95w x 181h krzyżyków,
-obrazek ma 23 kolory, 4 mieszane, 5 kolorów wyszytych pół krzyżykami i 4 kolory kontur.  


 Jako drugi obrazek wykonałam "Lilie", wykorzystałam te same materiały:
-wzór ma wymiary 99w x 184h krzyżyków,
-obrazek ma 25 kolorów, 3 mieszane, 7 mieszany pół krzyżyków i 2 kolory kontur.






Jako ostatnie wyszyła "Róże", również wykorzystałam te same materiały:
-wzór ma wymiary 96w x 180h krzyżyków,
-obrazek ma 32 kolory, 4 mieszane, 7 mieszanych pół krzyżyków i 4 kolory kontur.



Mam nadzieje, że znajdziecie tutaj jakieś informacje, które Wam się przydadzą. Zachęcam do komentowania i zadawania pytań. Na koniec jeszcze zdjęcie zawieszonych obrazków.


Komentarze

  1. Piękny zestaw, śliczna kolekcja. Kwiaty zdobią każdą ścianę i rozweselają nawet najsmutniejszą osobę. Uwielbiam, zwłaszcza te niezwykłe lilie i zakupiłam, żeby wyhaftować i też się nimi cieszyć. Podziwiam wytrwałość i konsekwentne kończenie każdej pracy. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, ostatnio staram się kończyć to co zaczynam. Teraz ja trzymam kciuki żebyś szybko wyszyła lilie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wygląda ten komplet. Świetna robota:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz