#1 Lilie


Witam serdecznie w kolejnym poście, dziś postępy z drugiego obrazka z mini 3 częściowej serii która skradła moje serce. Maki już wiszą na ścianie a relacje z postępów są na blogu, także serdecznie zapraszam do przeczytania tamtych postów ;)

Dziś post ponieważ skończyłam pierwszą stronę wzoru. O tutaj ;)


Niby mało ale jednak strona ;)

A teraz klasycznie fotorelacja:


 Delikatnie rozpoczęłam, ledwo kilka krzyżyków.


 Później troszkę przyśpieszyłam. 






Kiedy doszłam do samego kwiatu krzyżyki zaczęły pojawiać się szybciej.










Teraz już widać troszkę więcej, bardzo podobają mi się te obrazki ale przy wyszywaniu liści trzeba troszkę się pobawić ;)
Jak może zauważyliście sprułam kontury i wyszywał je jeszcze raz. Niestety gdy drukowałam wzór miałam końcówkę tuszu i nie jest on z byt wyraźny stąd ten błąd.

Mam nadzieje że natępna strona pójdzie mi szybko i już niedługo będe mogłą pochwalić się postępami ;)
Dziękuje za komentarze i do następnego ;)

Komentarze