#2 Balonowy sal - > Nowy haft na Nowy Rok 2020




Witam wszystkich w nowym poście, zacznę od wytłumaczenia dlaczego zmieniam tytuł postów w których będą pojawiały się postępy nad balonami. Otóż, Kreatywna TV organizuje zabawę która polega na wyszywaniu nowego haftu prze cały rok, chyba że szybciej go skończymy. Przeczytałam w jej poście że: "można też zgłosić prace, do których wracacie po dłuższym czasie. W poście na swoim blogu, w którym publikujecie informację o chęci przyłączenia się do zabawy oraz wybrany wzór, zaznaczacie iż jest to powrót. Należy również zamieścić zdjęcie ze stanem wyjściowym postępu prac w momencie publikacji;". Postanowiłam więc dołączyć do zabawy z haftem który rozpoczęłam 1 października 2019r, haft leży już od ok. połowy listopada i niestety nie zapowiada się aby to uległo to zmianie. Mam nadzieje że dzięki tej zabawie ta sytuacja diametralnie się zmieni. 

Teraz wedle zasad zabawy dołączam zdjęcie obecnego stanu haftu, w poprzednim pości mogliście zobaczyć postępy ale okazuje sie że od tamtego czasu jeszcze troszkę przybyło. 


Dziękuje i zapraszam na kolejne posty, mam w planach trochę zagęścić publikacje.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
      Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

      Usuń

Prześlij komentarz