#1 Maki

Witam ponownie na moim blogu, dziś zrelacjonuje Wam postępy na obrazkiem którego tu jeszcze nie pokazywałam, są to maki, wzór Merejka Są 3 wzory które ja uważam na mini serie i chciałabym bardzo wyszyć je wszystkie, oto one:


Tutaj zbliżenie na maki które wyszywam: 



Wzór ma wymiary; 95x181 krzyżyków
Składa się z 23 kolorów do tego ma 4 mieszane, pół krzyżyki oraz kontury.
A oto foto relacja  moich postępów:



 






 Tutaj na przykładzie maku z prawej strony widać jak dużo dają kontury. 



Każde zdjęcie to postępy z jednego dnia, myślę więc że całkiem sprawnie mi idzie, wzorek zaczęłam wyszywać podczas świąt dlatego też tak dużo przybywało, teraz zaczynają mi się kolokwia więc tępo na pewno spadnie ale powoli, powoli i je skończę.
Dziękuje wszystkim za odwiedziny zachęcam do komentowania i śledzenia kolejnych postów.

Komentarze

Prześlij komentarz