#3 Wazon kwiatów

Ufff... skończony. To pierwsza myśl jaka przychodzi mi do głowy gdy patrze na ten obrazek. Wiem że to niezbyt dobra reklama ale taka prawda. Bardzo długo wyszywałam ten obrazek ( zaczęłam go 29 kwietni 2017) , oczywiście na początku mi sie bardzo podobało a potem okazało sie  ze jego wyszywanie jest bardzo męczące. I tak dopiero teraz moja praca dobiegła końca. A teraz czas na fotorelacje:









Bardzo się cieszę że udało mi się skończyć ten obrazek. Efekt mi się bardzo podoba a teraz mogę skupić się na tych obrazkach których wyszywanie sprawia mi przyjemność :D
Dziękuję bardzo za odwiedziny i zapraszam na kolejne posty w których będą nowe projekty :D




Komentarze

  1. Mi też bardzo podobają się te kwiatuszki są takie delikatne i subtelne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz