#1 Kolorowy motyl

Witam Was bardzo serdecznie, dziękuje za miłe komentarze pod ostatnim postem i za odwiedziny :)
Dziś mam dla Was fotorelacje z kolejnej pracy, ale zanim pokaże zdjęcia zacznę od kilku informacji.
Wzór pochodzi z firmy "Coricamo", można go nabyć na stronie lub kupić gazetka z nim, ja mam go właśnie w tej wersji. Wszystkie informacje dotyczące wzoru znajdziecie właśnie w tych miejscach. Wzór zaczęłam dokładnie 31 lipca br. oczywiście nastąpiła przerwa, i teraz od tygodnia znów go wyszywam. Po tym krótkim wstępie zapraszam do oglądania.











Dziękuje za odwiedziny i komentarze :)
Już nie długo kolejny post :)




Komentarze

  1. Bardzo ładny :) Jak go oprawisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy gdzie będzie wisiał :) jeśli u mnie do dopasuje białą minimalistyczny ramkę, jeśli u mojej mamy do będziemy dopasowywać do mebli :)

      Usuń
  2. Ja już mam go wyszytego w swej kolekcji :) Obrazek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wzorki kwiatów i motyli :) ten zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz