Pamiątka ślubna-KONIEC

Witam Was po dość długiej przerwie :) Ostatnio dużo się u mnie działo i nie miałam zbyt dużo czasu na hobby ale coś tam udało mi się wyrychtować ;)









Jestem zadowolona z efektu końcowego chociaż obrazek wyszedł trochę ciemny ale czego chcieć od ciemnych kolorów ;)
Z racji tego że od października będę mieszkała we Wrocławiu chciałabym jakoś udekorować mój pokój  wyszywankami, mam już zarys pomysłu i będę tu pokazywać moje postępy :) Mam nadzieje że Wam się spodoba bo ja raczej nie haftuje rzeczy które mają jakieś przeznaczenie, moje obrazki po prostu leżą w pudełku :)


Komentarze

  1. prezentuje się bardzo ładnie :)
    ja też wyszywałam kiedyś ten wzór i pamiętam, że bardzo przyjemnie mi się nad nim pracowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna pamiątka:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś też robiłam podobną metryczkę, choć ciemna ale bardzo ładnie wygląda, taki jej urok po prostu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz