#1Postanowienia noworoczne

Kto zagląda na mojego bloga wie że opublikowałam post z moimi postanowieniami noworocznymi dotyczącymi hafu jednym z nich było uporządkowanie wszystkiego co mam związanego z haftem. I zaczęłam od wyprzedaży. Moje ktoś będzie chętny na muliny które mam ?
Uprzedzam że są to bardzo stare muliny ja je chciałam wykorzystać na jakieś małe prace lu inne techniki ozdabiania ale jakoś tak leżą u mnie i sie kurzą może komuś się przydadzą. Są tu muliny formy "Odra" są tez czeskie trochę "Ariadny" nawleczonej na bobinki mojej roboty. Muliny w większości nie mają numerów. Jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam do obejrzenia zdjęć :)
Sprzedam 0,50gr za sztukę+ koszty wysiłki. Jesli ktoś byłby zainteresowany całościa sprzedam 502 szt mulin  za 250 bez kosztów przesyłki.

  
20szt


31szt


7sztuk po 0,70gr


79szt


18szt


95szt


90szt


76szt


27szt


17szt


42szt

Jeśli ktoś jej zainteresowany zapraszam do pisania komętarzy lub na priv.
Dziękuje za odwiedziny następnym razem będzie już normalny post :)

Komentarze