#10 Polne maki-SKOŃCZONE !!!

Dziś zapraszam na naprawdę długi post niepodsumowujący ;) Jeśli ktoś nie ma ochoty czytać to proszę przewinąć na konie, tam jest zdjęcie gotowej pracy ;) To przechodzimy do rzeczy.
Na początek zdjęcia z wyszywania ostatniej strony wzoru .
Gdy zabrałam się za ostatnią stronę postanowiłam sobie zostawić na deser tytułowe "maki". Oczywiście nie do końca mi to wyszło.


Na początek zabrałam się za malutki pączek, 


Następnie zabrałam się za elementy które oddzielają maki od stokrotek.


Kontynuacja pracy nad liśćmi. 


W końcu wyszyte listki i stokrotki, oczywiście zabrakło mi białego i musiała go troszkę poszukać w moich zapasach.


Zabrałam się za najważniej  element.


Tutaj jak dla mnie wyszywanie z prędkością światła.


I jedno z ostatnich zdjęć na tamborku. 


I tak wygląda obrazek jeszcze przed dopieszczeniem.




I jeszcze przybliżenia na stokrotki przed konturkami.


Teraz przejdę do podsumowania z moimi materiałami, 


Mój TUSAL-owy słoiczek, nabrał nieco rumieńców.



Tak przechowywałam potrzebne mulniki, teraz wrócą do reszty a pudełko  zajmą mulniki potrzebne do innego obrazka. 

Jak już jestem przy akcesoriach to podzielę się moimi spostrzeżeniami: 
- kanwa 18ct to jak na razie mój ulubieniec, 
- jak dla mnie to na tej kanie najlepiej wygląda haft wyszywani: 1 nitką DMC (Chińska), 2 nitki Aridny i 1 nitki muliny Madera,
-jestem bardzo zadowolona ze zmywalnego mazaka,
-będę musiała zamówić nowy tamborek bo stary zostawia brzydkie ślady, 


I na koniec zdjęcia całkowicie skończonego obrazka.



Przybliżenie skończonych kwiatków.


I nareszcie skończony w zupełności obraz został wręczony na Dzień Mamy.

Dziękuje za odwiedziny, mam nadzieje że wam się takie podsumowanie podoba, napiszcie w komentarzach co o tym sądzicie, Dziękuje, do zobaczenia :D

Komentarze

  1. Piękny obrazek. Co do śladów po tamborku,to nic nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obrazek.
    Ja też przechowuję w pudełku muliny do obrazka który robię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki wyszły przepięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne te kwiaty! zachwycające po prostu

    OdpowiedzUsuń
  5. Maki wygladaja przeslicznie :-) Piekna praca :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz