Train od Dreams-SAL


Najpierw mały wstęp ;)

Ten wzór od dawna bardzo mi sie podoba. Stale zaglądam do Agnieszki na bloga i ze zniecierpliwieniem czekam  na kolejne odsłony haftu ;) Ale czegoś mi brakowało...Bardzo przyjemni jest oglądać  czyjeś postępy ale zupełnie czymś innym jest tworzenie własnych ;) Troche bałam sie tego wzoru...W końcu to HAED90 kolorów 625x164 krzyżyków...

Dlatego wymyśliłam sobie SAL ;)

Start 1 marca ;)
Nie ma ram czasowych ;)
Każdy wyszywa w swoim tempie jak chce i na czym chce ;)
Swoje postępy będzie można  tutaj.
Zapraszam do zabawy ;)

Ja swoje postępy będę pokazywała również tutaj więc zapraszam do oglądania i komentowania ;)

Posty w tej telematyce będą ukazywały sie co skończoną strone ;) Postaram sie aby był średnio 1 post miesięcznie ;)
Dziękuje za odwiedziny!
Pa!

Komentarze

  1. Piękny i ambitny wzór. Będę zaglądać i kibicować w robocie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny ten pociag marzen jest :-)
    Z przyjemnoscia bede podgladac postepy :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz