PODSUMOWANIE ROKU 2015 !!!

Witam ;) 
Dziś mam dla was podsuwanie roku ;) 
Mam nadzieje że zainteresują was moje skończone prace i plany na przyszły rok ;) 
Zachęcam do czytania i oglądania! ;)

Moje skończone prace ;)













A oto mój mały dorobek z tego roku ;) Osobiście jestem zadowolona :D Mam nadzieje że w przyszłym roku będzie więcej prac ;)

W przyszłym roku planuje dokończyć te prace ;)







Ten haft ostatnio często mogliście zobaczyć na moim  blogu :) Bardzo namiętnie go wyszywała  i chciała skończyć jeszcze w tym roku...ale okazało sie że źle wyliczyłam kanwę..Muszę pokombinować bo cały wzór mi sie nie zmieści..Tak więc na razie haft odchodzi w odstawkę..ale wrócę do niego ;)

 Maiłam zamiar zrobić osobny post z pracami które chciałabym wyszyć w przyszłym roku ;) Ale stwierdziłam że przy moim tempie zmian..to nie ma sensu...Więc moim jedynym postanowienie związanym bezpośrednio z wyszywanie jest skończenie prac które aktualnie mam rozpoczęte ;)

Ponadto chcę:
1. Kupić krosno (Do HAED-a)
2. Wypróbować nowe muliny (Z myślą o HAED-zie)
3.Zakupić nowe przybory o wyszywania (Tamborek, igły, nożyczki 

Trzymajcie za mnie kciuki ! :D

Zachęcam do komentowania ;)

Komentarze

Prześlij komentarz