Podsumowianie roku 2014 i plany na rok 2015

Wszycy robią podsumowana to ja też ! A co ! :D Niestety mój dorobek jest ubogi...więc pokaże moje zaczęte prace :D

Słoneczna Toskania 


Wzór wybrany na urodziny dla mamy...które były 28 grudnia...prezent będzie trochę spóźniony...chyba na następne urodziny dostanie...
Tajemnicza maska
Niewiele zostało do zrobienia...ale jakoś nie mogę sie zabrać do dalszego stawiania xxx. To będzie pierwsza praca którą będę kończyć  zaraz po oddaniu owoców :D

Tajemniczy ogród

Moja kolejna nie dokończona praca..nie kupiłam nawet wszystkich potrzebnych mulin...A oto moje postępy.
Przepraszam za słabą jakość zdjęć...
Słodki kociak
Moje malutkie postępy...Myślę ze jak już zacznę prace nad tym obrazem to pójdzie całkiem sprawnie :D
Rower z kwiatami

Muline na to dzielo dostałam na mikołaja od przyjaciółki...niestety postawiłam nieliczne krzyżyki...
Zaczęłam też kilka mniejszych praz ale ich nie będę już pokazywała...Prosze wspierajcie mnie w postanowieniu...że nie zaczne żadnej nowej pracy dopóki nie skończę tych :D

Komentarze