#1 "Autumn Waltz" Lis

Dokładnie tydzień temu siedziałam w domu rodzinnym i rozmyślałam nad tym, że bardzo  chciała bym po wyszywać, niestety nie wzięłam obrazka z mieszkania. Zaczęłam więc szukać jakiegoś małego i przyjemnego wzoru który umiliłby mi czas spędzony przed telewizorem i podczas podróży. Chciałam coś małego i kolorowego. Znalazłam w moich zbiorach odpowiednie obrazki ale brakowało mi dużo mulin i zniechęciłam się do wyszywania. Wieczorem natrafiłam na piękny wzór który oczarował mnie tak bardzo że od razu postanowiłam go wyszyć. Wzięłam te muliny które miałam w domu a we Wrocławiu od razu dokupiłam brakujące. I tak oto od tygodnia wyszywam. Dziś zapraszam na pierwszą część postępów,  wyszyłam prawie 3/4 obrazka ale doszłam do wniosku że do drugiego postu postaram się zrobić jakieś ładne zdjęcia już skończonego dzieła i  w ten sposób ilość  materiałów zawartych w obu postach będzie podobna. Najpierw trochę teorii:

Wzór stworzyła: Anastasia Shvetsova. 
Wymiary:95x128 krzyzyków
Zalecana mulina: DMC


Ja wyszywam na kanwie 18ct, chińską muliną PND.

A oto zdjęcia  z moich zmagań:



Wyszywanie rozpoczęłam od dołu wzoru, pojawiła się trwa, nogi i ogon liska oraz kilka listków, brakowało mi kilku kolorów skąd te dziury. Postanowiłam od razu wyszywać kontury  z kilku powodów. Po pierwsze kiedy widzę postęp od razu mam większa motywacje do wyszywania, po drugie gdy na końcu wzoru zostaje mi tak dużo kontur do zrobienia to chce jak najszybciej je skończyć i robię je niedbale. 


Tutaj już widać że zaczęłam uzupełniać dziury ponieważ dokupiłam brakujące kolory.



Tutaj wyszyłam już prawie połowę obrazka, zostały tylko listki z prawej strony i jeszcze kilka pojedynczych krzyżyków na samym lisku. 



Przeszłam na trzecią stronę wzoru i ukończyłam ją prawie całą. Zabrakło mi jednego koloru skąd te pozostawione pojedyncze krzyżyki. Teraz przenoszę się na ostatnią stronę wzoru i zacznę wyszywać od środka, listki dokończę gdy będę miała lepsze punkty odniesienia. 

Dziękuje za komentarze pod poprzednim postem, oraz za odwiedziny.  


Komentarze

Prześlij komentarz