#2 Lilie

Witam bardzo serdecznie! Dziś mam bardzo dobry humor, ponieważ skończyłam lilie, czyli drugi obrazek z trzech które chcę wyszyć. Pierwsze były maki, które bardzo przyjemnie wyszywało a efekt jest cudowny. Teraz "popełniłam" lilie i również bardzo przyjemnie wyszywało się ten obrazek. Starałam się bardzo szybko go skończyć, ponieważ chciałam żeby zaczął zdobić dom zanim pojadę do Wrocławia. Udało się, z czego jestem naprawdę bardzo zadowolona. Czeka mnie jeszcze trzeci, ostatni obrazek na którym będę królować róże.  Mam nadzieję, że też będą bardzo przyjemne ale tego dowiem się dopiero za jakiś czas ;)

A teraz czas na fotorelacje:

 








Tutaj obrazek bezpośrednio po zdjęciu z tamborka ;)
 

A tutaj już oprawiony! Gwoździk wbity i obrazek wisi ;)

Wydaje mi się, że bardzo szybko mi poszło chociaż oczywiście podczas pracy a szczególnie pod koniec bardzo mi się dłużyło. Jestem bardzo zadowolona z efektu i bardzo chętnie sięgnę po róże :D W ogóle wzory autorstwa Merejki skradły moje serce. Mam nadzieje że już niedługo będę mogła zaprezentować Wam róże ale w tej chwili mam bardzo duży przypływ weny i chciałabym zacząć kilka nowych wzorów :D Zastanawiam się tylko czy aby na pewno jest to dobry pomysł ;)
Dziękuję za odwiedziny i komentarze :D

Komentarze

  1. Piękne! Na jakiej aidzie Pani wyszywa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace :) właśnie zaczęłam wyszywać lilie i cały czas mamm wątpliwości czy mam dobry wzór. Czy w tym pąku 5-tym od góry z prawej strony są takie ciemne kolory? DMC 921 i 919? Bo wyszedł mi dosyć ciemny i zastanawiam się czy będzie to dobrze wyglądało

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz