Zielnik - obrazki do kuchni

Witam wszystkich bardzo serdecznie! Dziś zaprezentuje Wam mój plan na serie haftów do kuchni. Zaplanowałam sobie, że wyszyję 4 wzory, chce wysłać je do oprawy żeby naprawdę wyglądały dobrze. Zdecydowałam się na wzory od V.Enginger. Prace rozpoczęłam od wyszycia papryk (postępy pokaże w następnym poście) zastanawiam się jakie wzory jeszcze wybrać. Niestety z warzyw znalazłam tylko te papryki, reszta to kwiaty i owoce. Postanowiłam więc, źe wybiore owoce ale zastanawiam się również nad ostem...Ale przejdźmy do owoców, postanowiłam, że wyszyje jabłka. Mój tato jest sadownikiem więc to idealnie pasuje.


Myślałam również o poziomkach i malinach ponieważ strasznie je lubię.



Zastanawiałam się jeszcze na tym wzorem.


Szkoda, że nie znalazłam więcej wzorów warzyw. Może jakieś  są a ja o tym nie wiem ?
Ja chyba skłaniam się do papryki, jabłek, poziomek i karczocha.
Na koniec jeszcze papryki, które już wyszywam.


Dziękuje za odwiedziny i komentarze. Jest mi bardzo miło, że to co tworze podoba się Wam. W następnym poście pokaże Wam postępy z pracy nad paprykami, postem może z 2 posty, w których opowiem o takim małym obrazku. A potem coś wielkiego!

Komentarze