#1 Róże

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Dziś zaprezentuje Wam postępy z pracy na różami. Jest to trzeci obrazek z serii, który wyszywam dla mamy.  Znacie już dwa poprzednie (maki i lilie). Oba poprzednie obrazki wyszywało mi się bardzo przyjemnie. Róże mnie nie rozczarowały, tym bardziej, że zaczęłam wyszywać z aplikacją (Patter Keeper). Jakiś czas temu próbowałam z niej korzystać. Z pomocą przyszła mi Sylwia z kanału sysia_bu.  Jej bardzo fajny filmik szybko i przyjemnie wszystko mi rozjaśnił i teraz wszystkie kolejne prace planuje wyszywać z tym programem (lub sagą, jeśli w końcu ją kupie). Po tym krótki wstępie zapraszam na fotorelacje:







Zdjęcia takie nie za bardzo. Za każdym razem gdy dodaje zdjęcia obiecuje sobie, że następnym razem będą lepsze ale jakoś nic  z tego nie wychodzi. Może następnym razem ;)

Mam nadzieje, że w następnym poście pokaże Wam już skończony obrazek. Mam plan żeby dodać jeszcze post podsumowujący całą tę serie. Co Wy na to?
A na razie dziękuje za odwiedziny i komentarze, zapraszam na kolejny post :D

Komentarze