#1 Nowy haft na Nowy rok 2020

Witam wszystkich bardzo serdecznie, jak wszyscy wiemy czas pędzi nieubłaganie i już czas na pierwsze podsumowanie. Nie miałam zbyt wiele czasu na wyszywanie ze względu na studia ale coś tam przybyło ;)

Tak było ostatnio;


 Najpierw starał się wypełnić "dziury" a w sumie to jedną dużą. Myślę że nieźle poszło. Oczywiście gdzieś się pomyliłam, dlatego chciałam zakończyć ten fragment i zacząć dalej w części gdzie nie ma błędów. Teraz moje spokojnie kontynuować wyszywanie mostki i dalszej części zieleni. 


Bardzo dziękuje za odwiedziny, mam nadzieje że następny razem chociaż troszkę przybędzie ;)


Komentarze

  1. Zawsze do przodu :) Powodzenia w kolejnych miesiącach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że zaczęte. Kolorów widzę sporo do wyszywania. Mnie one sprawiają kłopot, bo wciąż zmieniam nici na igle. Życzę powodzenia w dalszym wyszywaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów sporo ale również jest dużo zmian ilości nitek, łatwo się pomylić ale za to liczę na super efekt końcowy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz