#5 Irys "Fire waltz"

Witam wszystkich ponownie dziś czas na kolejną porcje postępów, jak możecie zauważyć udało mi się dość szybko dodać kolejny post. Może to znak że teraz już cały czas będą regularnie :D
Chciałabym żeby mój blog mógł się się pochwalić 
ładnymi zdjęciami moich prac oraz postępów, posiadam też konto na instagramie gdzie chciałabym zacząć pokazywać moje prace, dlatego ostatnio powoli zaczęłam coś w tym kierunku robić.  Oto co mi wyszło.


 Mam nadzieje że przy prezentacji gotowego obrazu będę mogła pochwalić się ładnymi zdjęciami.

A teraz czas na postępy. Na początku jakoś nie mogłam się odnaleźć. Wiecie jak to jest, tu trochę podłubałam potem trochę tam. Ale w końcu załapałam i zaczęło sprawi i przyjemnie iść. Najpierw zaczęłam od środkowej strony potem przeszłam na lewą stronę i postanowiłam ją całkowicie ukończyć.







Miałam nadzieje że o wiele szybciej uda mi sie ukończyć tę stronę,okazało się jednak że w cale to tak szybko nie idzie jak bym chciała. Został mi jeszcze miesiąc wakacji i chciałabym skończyć ten obrazek do tego czasu, zostało mi mniej więcej 4 strony wzoru, akurat na 4 tygodnie :P 
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne posty ;)

Komentarze

Prześlij komentarz