#4 Miechunki- KONIEC

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Dziś będzie post podsumowujący moją prace na obrazkiem którego nazywam "Miechunki". Można go zakupić tutaj: Miechunki. Wzór był dla mnie wyzwaniem ponieważ było w nim naprawdę dużo kontur w tym obrazku ale przyjemni się je wyszywało. Było trochę kolorów mieszanych, pół krzyżyki oraz krzyżyki z różną liczbą nitek. Teraz pokaże jak ten obrazek miał wyglądać docelowo:


A tutaj moje wypociny! Wydaje mi się że ładnie wyszło.



Na koniec przypomnę jeszcze wymiary obrazka itp.
Wymiary: 137w X 271h krzyżyków
Mulina: DMC

Ja wyszyłam ten obrazek muliną PND (chińska) na  kanwie 18ct.  

Jest jeszcze jeden obrazek który chciałabym wyszyć i razem je powiesić. 



Mam w planach zacząć nowy duży obrazek, zaczęłam wiec przeglądać muliny ponieważ martwiłam się że mam ich mało a okazało się z mulinami nie ma problemu za to kanwa mi się skończyła :P 

Tak więc możecie się spodziewać na moim blogu jeszcze kilku małych obrazków a następnie zakupów. 

Dziękuję bardzo za odwiedziny, zachęcam do komentowania i do obserwowania moich postów :)

Komentarze

  1. Piękne prace, jestem początkującą xxx :) napewno będę obserwować Twojego bloga.
    Laura

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz