#2 Gęsiareczki

Witam serdecznie, ponownie po długiej przerwie ,chciałabym się z Wami podzielić moimi postępami. Wolne podczas przerwy świątecznej całkowicie poświęciłam na wyszywanie, dlatego powstało dość dużo nowych krzyżyków.  Zajęłam się wyszywaniem drugiej z dziewczynek i tak jak w przypadku pierwszej chciałam od razu zrobić całe kontury. W domu okazało się jednak że nie mam wszystkich potrzebnych mulin dlatego też przeszłam do wyszywania trzeciej postaci a kontury postanowiłam uzupełnić później. Przechodzę więc do prezentowania postępów.









Następnie wróciłam do dokończenia środowej dziewczynki. Tak wygląda skończona bez konturów:



A tak już zupełnie skończona. Bardzo podoba mi się efekt, szkoda że nie ma więcej wzorów w tym stylu, a może są ale ja ich jeszcze nie odkryłam ;)
Zaczynając pisać ten post byłam przekonana że za chwile skończę ten obrazek i będę mogła zaprezentować efekty. Po drodze jednak w moje ręce wpadł inny wzorek i całkowicie mnie pochłonął :D Tak więc przez kilka następnych dni na pewno skupie się tylko na nim.

Dziękuje za odwiedziny i pozostawione komentarze  :D

Komentarze

Prześlij komentarz