#1 Gęsiareczki

Witam wszystkich  bardzo serdecznie ponownie na moim blogu, z racji moich wakacji mam trochę więcej czasu na haftowanie dlatego też dziś mogę się pochwalić tym co udało mi się ostatnio wyszyć ;)
Obrazek który obecnie wyszywam będzie kontynuacją projektu który już jakiś czas temu udało mi się dokończyć, oba obrazki zawisną w kuchni :)


















Jak widać mam już wyszytą pierwszą dziewczynę, muszę przyznać że poprzedni wzór jak i ten wyszywa się niesamowicie przyjemnie. Po ukończeniu obecnych wzorów na pewno będę szukała czegoś o podobnej tematyce albo wzoru tego samego artysty :D

Chciałabym jeszcze zaprosić chętnych do grupy na fb którą założyłam. Jest tam na prawdę nie wile członków ale moich zamysłem nie było to aby było wiele ludzi ale to aby można było mieć zdjęcia z postępów haftowania w jednym miejscu. System polega na tym że tworzymy post ze zdjęciem gotowego projektu, materiałów lub czegoś innego nawiązującego do obecnego haftu i w komentarzach zamieszamy zdjęcia s postępów, a np. robię to po każdy dniu gdy haftowałam. Bardo mnie motywuje oglądanie postępów prac innych. Serdecznie zapraszam zainteresowanych :D



Komentarze

Prześlij komentarz