#Tajemniczy ogród

Witam,może ktoś jeszcze pamięta że już wyszywałam ten obrazek, ale to było jakiś czas temu i popełniłam w nim trochę błędów. Dlatego postanowiłam wyszyć go jeszcze raz, w sumie to z kilku powodów, po pierwsze pamiętam że bardzo przyjemnie się go wyszywało. Po drugie ten obrazek nadal mi się podoba i chciałabym mieć go w swojej kolekcji w tej ładnej wersji. A po trzecie i najważniejsze na jego przykładzie zobaczę czy poczyniłam jakieś postępy w wyszywaniu. Na koniec porównam oba obrazki ale na razie skupimy się na tym nowym.

Nazwa: Tajemniczy ogród
Wymiary: 173x150
Liczba kolorów: 44
Mulina: Ariadna
Kanwa: 18 ct

Przygotowania


Najpierw powoli...



A późnej już się rozkręciłam ;)













I oto pierwsza strona zakończona :D
Dziękuję za uwagę i do zobaczenia następnym razem :)

Komentarze

Prześlij komentarz