Blue eyes- KONIEC

Dziś wielki dzień, skończyłam mojego tygrysa :D

Bardzo przyjemnie się go wyszywało ale jakoś długo mi to zajęło.
Zaczęłam go (chyba) 11 kwietnia 2015 w tym miałam  68 dni wyszywania.
Mój obraz składa sie z 30.000 krzyżyków i jest w całości wykonana oryginalną muliną DMC. Powiesz szczeże nie rozumiem zachwytu nad tą muliną, mi sie wyszywa nią tak samo jak innymi a mam nawet czasem wrażenie żę jest mniej delikatna. A co Wy o niej sądzicie ? Wyszywałam na kanie 54/10 cm. A teraz w końcu zdjęcie efektu końcowego  oraz zwięzły opis ze strony technicznej;


Kanwa: 54/ 10cm
Mulina: Oryginalna DMC
Wymiar: 150x200 krzyżyków
Wymiar w cm: 34x43
Liczba wszystkich krzyżyków: 30.000
Dni wyszywania: 68


Wolicie takie szybkie pokazanie postępów czy klasyczne zdjęci?
Zachęcam do komentowania, dziękuje za odwiedziny i do następnego postu :)

Komentarze

  1. Gratuluję!!! Przepiękny kociak:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Wspaniale się prezentuje :) A ja jestem tradycjonalistką, dlatego tradycyjne zdjęcia najbardziej lubię oglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz