sobota, 23 lipca 2016

#5 Magiczne fuksje-SAL

Dziś czas na kolejną odsłonę moich zmagań z tym przeuroczym haftem.
Ostatnio gdy Wam go okazywałam miałam zrobione 2 kartki wzoru.

A wyglądało to tak;

 A teraz czas na 7 zdjęć z 7 dni pracy nad tym projektem;










A tak wygląda teraz ;)



I jeszcze porównanie;


Słaba jakość...ale może coś zobaczycie :/
Na dziś tyle ;) Powiem że bardzo fajnie mi sie wyszywa ten obrazek i szczerze go polecam ;)
Dziękuje za odwiedziny :)






piątek, 22 lipca 2016

Mulina PND

Z racji tego że niedługo mam urodziny i moja przyjaciółka też postanowiłyśmy sobie zrobić prezenty. a mianowicie zamówić mulinę PND  do nowych obrazków. Zamówienie składałam u Pana Andrzeja Wisznickiego, już wcześniej zamawiał u niego muliny i jestem naprawdę bardzo zadowolona  :) Szczerze polecam muliny PND wszystkim którzy zastawiają sie czy warto i mają obawy :) Jeśli macie jakieś pytania w tym temacie, piszcie w komentarzach postaram sie odpowiedzieć. 

Wyszywałam już tymi mulinami i bardzo mi sie podoba, oto efekty.


A teraz pokaże co zamówiłam.
Tak przyszły zapakowane moje muliny;



Rozdzielanie do obrazków;


Kolory do obrazka mojej kolerzanki;


Moje muliny trochę poczekają ale mam nadzieje że niedługo. Gdy zacznę poważne przygotowania do wyszywania to wszystko tu pokarze :)
Dziękuje za odwiedziny :)




piątek, 15 lipca 2016

UFOK-owy rok podsumowanie czerwca

Dziś krótki post jak to mam w zwyczaju w tej tematyce ;)
Porównanie jak Tygrys wyglądał miesiąc temu i dziś ;)




Dziękuje za odwiedziny i za komentarze pod poprzedni postem :)



środa, 13 lipca 2016

#6 Blue eyes

Nadszedł czas na kolejna odsłonę moich zmagań z tygrysem. Chciałam pokazać wam pokazać Tygrysa gdy skończę kolejna strona ale zabrakło mi 2 kolorów, dokładniej jeden zgubiłam. A że chce zacząć kolejną stronę to pokaże wam haft z kilkoma małymi dziurami ;) Chętnych zapraszam na foto-relacje mi moje spostrzeżenia :)

Tak wyglądał haft gdy ostatni raz Wam go pokazałam;



Postępy z pierwszego i drugiego dnia.


Kolejny dzień i tu już pierwsze schody, pomyliłam sie i musiałam nieco pruć. 


Kolejnego dnia kombinowanie co zrobić z zaistniałymi błędami.


Postanowiłam zostawić  na razie te niesforne niteczki i zająć sie innymi elementami. 


Kolejnego dnia sie wkurzyła, znalazłam błąd i naprawiłam :P


Kolejny dzień nie przyniósł żadnych niespodzianek. 


I końcówka z brakującymi kolorami :)



I jeszcze szybkie porównanie :)





Dziękuje za odwiedziny i komentarze :)
Jak wam sie podoba nowe wydanie bloga ? 






środa, 6 lipca 2016

Twórcze inspiracje 2-3/ 2016 Recenzja


Trochę mi głupio że dopiero teraz dodaje ten post..Ale tak wyszło że nie miałam czasu....Zapraszam do czytania i oglądania ;)
Jakiś czas temu na Facebook "Twórcze inspiracje" zaproponowano możliwość recenzowania ich gazetki.  Osoby chętne posiadające bloga miały pozostawić link do bloga pod wyznaczonym postem i tam poprzez "lajki" od innych osób były wyznaczane osoby do recenzji. I ja jestem jedną z nich więc zapraszam do oglądania :)

Tak wygląda okładka, jak dla mnie bardzo zachęcają szczególnie dla osób które chcą poznać rożne techniki rękodzieła bo nie znalazły jeszcze tej dla siebie :) Widzimy po lewej stronie że jest wypisana naprawdę długa lista najróżniejszych technik rękodzieła :)


Na pierwszych stronach widzimy "list" do czytelnika gdzie poruszona jest własnie kwestia różnorodności technik w tym numerze :)
Przedstawiony jest też równie bardzo fajny i czytelny spis treści :)

Wspomniałam już że w gazecie mamy wiele różnych technik zdobienia.
I do wszystkich są dołączone bardzo fajne instrukcje. A oto kilka z nich;




Na początek Naszyjnik z rozetek yo-yo, Uważam że instrukcja bardzo fajna i czytelna.






Instrukcja haftu wstążeczkowego  dokładnie na torbę z sową. Fajnie wypisane są wszystkie materiały, instrukcja, schemat i zdjęcia gotowego wyrobu :)




Kolejna bardzo fajna instrukcja osobiście bardzo mi sie podoba i na pewno to wykorzystam. 



I na koniec stronka na której są pokazane blogi warte obejrzenia :)

Zachęcam do kupna gazety każdą osobę która chce poeksperymentować z różnymi technikami :)

Mam nadzieje że taka recenzja Wam sie przyda :)
Dziękuje za odwiedziny :)


poniedziałek, 4 lipca 2016

#7 TUSAL 2016

A tu już kolejna odsłona mojego słoiczka. Na innych blogach widziałam piękne zdjęcia wśród kwiatów ja pomimo tego że cały dzień spędziłam na dworze to nie wpadłam na taki pomysł więc muszę wstawić nudne ciemne zdjęcia. Więc zapraszam na oglądanie :)





Mój słoiczek nie ma jeszcze "prawdziwego" ubranka więc dziś prezentuje sie w kokardzie :)

Dziękuje za odwiedziny :)