#4 Magiczne fuksje- SAL

Coś nie mam weny na pisane postów...Ale mam już tyle zdjęć dotyczących fuksji że jak nie napisze o postępach teraz to już niedługo post będzie najdłuższym w historii internetu :P Więc zapraszam do oglądania ;)

Gdy ostatnio pokazałam wam fuksje wyglądały one tak;


Teraz troszkę przybyło.
Zapraszam na postępy z wyszywania :)


Zaczęłam od uzupełniania strony którą wcześniej zaczęłam. Najpierw podjęłam wyzwanie jasnych kolorów które tworzą tło. 


Następnego dnia dokończyłam jasne kolory n obszarze tamborka. 


Nastąpiło przesunięcie tamborka i kontynuacja pierwszej strony, na szczęście na tej części było więcej żywych barw.


Troszkę kolorów i nadal nudne kolory. 


I skończona 1 strona! :D



Rozpoczęłam 2 malutką stronę ;)
Najpierw piękne kolorowe, delikatne kwitki. 


 Kontynuacja kwiatów

.
Kwiatki skończone i podjęcie wyzwania z tłem.




I 2 strony skończone czyli połowa ;)

I na koniec porównanie, troszkę rozmazane ale mam nadzieje że coś widać :)


Jeszcze przez ok tydzień mam zamiar wyszywać fuksje ale jadę na wakacje i zbyt wiele krzyżyków nie postawie ;) 
Dziękuje za odwiedziny :D






Komentarze

  1. Sporo urosły Twoje fuksje, teraz to już z górki;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten wzór:-)) a w Twoim wydaniu jest naprawdę uroczy:-) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz