#3 Tajemnicy ogród + Gavroch'ka

Może najpierw pokaże postępy z "Tajemniczego ogrodu".
Małe przypomnienie ;)


 Tak wyglądał jak ostatnio go pokazywałam ;)

 A teraz wygląda tak ;)

Obraz naprawdę bardzo mi się podoba i na żywo jest jeszcze bardziej zjawiskowy :D
Narazie idzie troszkę w odstawkę ;) Spróbuje dokończyć jeszcze jeden wzór przed Nowym Rokiem ;)

A teraz mój UFO-k :D Jestem bardo zadowolona że nareszcie go skończyłam a oto proces powstawania i efekt końcowy :D















 A oto efekt końcowy, jestem bardzo zadowolona z efektu pomijając kilka błędów ale te pojawiają się w każdej mojej pracy ;)


Trochę danych technicznych ;)

Rozmiar w krzyżykach: 114x180
Kolory: 17
Nici: Ariadna 
Kanwa: 54/10cm
Wymiary po wyszyciu: 36x18cm
Firma: "Coricamo" 

Mam nadzieje że post się podoba :D Dałam baaardzo dużo zdjęć...Przepraszam za jakość ale były robione na szybko przeważnie wieczorami, nie planowałam ich nigdzie zamieszczać ale planuje od nowego roku postarać się i robić naprawdę ładne zdjęcia :D To moje małe postanowienie :D

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!



Komentarze