Zakończone UFO-ki + backstitch

Dziś nareszcie mogę sie pochwalić skończonym tygrysem ;) 
Biały dał mi w kość ale zawzięłam sie i dałam rade ;D Oto efekt końcowy :D
Od razu po wyszyciu ;)

I po praniu i prasowaniu ;)


Zostały mi linie po ołówku...

W poprzednim poście zamieściła szczegółowe informacje o tym projekcje ;)
Mi bardzo odpowiada, a co Wy myślicie? :D

I jeszcze kot ;) Jeszcze tło i backstitch moje zmagania ;)


I przybliżenie :D


Co uważacie ? :D

Zebrałam sie i skończyłam 3 małe UFO-ki ;) Kolory pozmieniane i wzór też...Ale usprawiedliwiam sie tym że te wzory zaczęłam już baaardzo dawno temu ;)
Jestem naprawdę dumna że je w końcu skończyłam:D
A oto one ;)

Początek ;)


I koniec z backstitch.


  Jeden ze świątecznych motywów ;)
Źródło: "Igłą malowane Grudzień 2014"
Kolor: 6
Mulina: Ariadna


Nazwa: "Chabry"
Źródło: "Igłą malowane czerwiec 2013"
Kolor:  10
Mulina: Ariadna
Wymiary w krzyżykach: 55x75

 

Nazwa: "Róże"
Źródło: " Igłą malowane luty 2013"
Mulina: Ariadna
Wymiary w krzyżykach: 55x75


I to chyba wszystko :) Przepraszam za zdjęcia ale znów zanim sie za nie zebrałam znów sie ściemniło...Chyba zmienię postanowienie i posty będą w niedziele :D
Dziękuje za oglądanie i zapraszam do komentowania :D
W poniedziałek jadę na miesiąc do Krakowa na praktykę ;)
 I zabieram 2 prace których chyba jeszcze nie widzieliście ;) 
Także będą z nich postępy przez kolejny miesiąc. Jeśli coś mi sie uda wyszyć ;) 
Pa!

Komentarze