Tygrys+Kot+UFO-ki


Post miał być wczoraj...przepraszam za małe opóźnienie...ale już jestem :D
Dziś troszkę sie nazbierało ;) 
Nie zanudza, tylko pokazuje postępy ;)

 Prawie skończyłam mojego tygrysa. Przyznam że długo  męczę  się z białym kolorem...Ale już  niedługo skończę :D
 Troszkę zdj z postępów ;)

Dokupienie brakujących mulin ;)


Tutaj już wszystkie kolory ;)


Wyszywamy biały ;)


I na koniec zbliżenie ;)


Dane techniczne:
Nazwa: "Groźny kot"
Źródło: "Kram z robótkami" Nr 5-6/2003
Kanwa: 54/100 cm
Kolory: 10
Mulina: Ariadna
Wymiary w krzyżykach: 80/100 (8.000)
Wymiary po wyszyciu:  15/18 cm

Mam nadzieje że podoba wam sie tak bardzo jak mi ;) Mam nadzieje że skończę do przyszłej soboty bo 16 w poniedziałek jadę n praktyki i zabieram 2 zupełnie inne obrazki ;) 

Teraz troszkę postępów z kota ;)
Dokupienie mulin ;)


I jeszcze trochę ;)



I jeszcze najnowsze ;)


Zostało troszkę tła i poduszka, czyli kolory 1679,1680,1500,1781....
Mam nadzieje że nie długo skończę.
Może macie jakieś instrukcje na temat "back shift" bo coś mi chyba nie wychodzą...Zresztą zobaczcie sami...






I jeszcze sowa którą skończyłam jakiś czas temu, ale dalej czeka na pranie i prasowanie ;)

Efekt końcowy ;)


I

I zbliżenie ;)


Dane techniczne:
Nazwa: "Sowa"
Źródło: "Igłą malowane"
Kanwa: 46/10 cm
Kolory: 25
Mulina: Ariadna
Wymiary w krzyżykach: 101/162 (16,362)
Wymiary po wyszyciu: 21/35 cm

Mam nadziej że sie wam podobało i już zapraszam na kolny post za tydzień w sobote (14). Śmiało komentujcie i jeśli ktoś posiada instrukcje do "back shift" to była bym wdzięczna za podzielenie sie ;)
Pa ! 

Komentarze

  1. śliczne hafty, zapraszam do mnie:
    http://iglainitkamojehafty.blogspot.com/2015/11/torebka-na-zabawki.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz