Nowe początki :D

Mam bardzo dużo pomysłów na wszystko co łączy sie z haftem i oczywiście z blogiem ;) 
Mam na dzieje że mi sie uda i blog będzie lepiej wyglądał bo nie ukrywajmy jest kiepsko...
Ale nie ma sie co zamartwiać :D
 postanowiłam regularnie w sobote wieczorem wrzucać notke ;) 
Jeśli  będzie coś ciekawego to częściej ;) Ale raz w tygodniu będzie zawsze ;)
 Mam nadzieje że niedługo będziecie na mną czekać jak na ulubiony serial :D
 Moge wam zdradzić ze pojawią sie nowe prace ;)
 postanowienia noworoczne i oczywiście podsumowanie ;) 
Mam zamiar zmienić troche sposób przechowywania moim zabawek ;) 
I poeksperymentować z nowymi materiałami ;)
 Mma w planach dużooo wzór jaka wspomniałam powyżej ;) 
Mogę wam zdradzić kilka z nich ;)
Oto one :D

"Kot" jeden z nowych wzorów Lanarte :D Bardzo mi sie podoba :D
http://coricamo.pl/set,95615,kot.htm
Jeden ze wzorów który mam od P. Tadeusza Kuś
https://www.facebook.com/groups/667627869987383/?fref=ts
I oczywiście jeden z HAED-ów :D Ale nie zdradzę jaki ;) Napisze jak skompletuje wszystkie potrzebne materiały ;)

Dziękuje za przeczytanie ;)

Komentarze